Наверх (Ctrl ↑)

Proekt "Gospodi Blagodaram" / Projekt "Ich danke Dir Gott"

Cana Inspektorek
Сообщение   Сообщение № 3461 • 08 Авг 2006 23:50

Dragi sestri i braka vo Hristos !

Nie se raduvame sto ja najdovme vasata webstrana koja ni se mnogu dopaga. Ve pozdravuvame od srce so zelba da ziveeme site vo duhot na Evangelieto, vo duhot na Isus Hristos i negovoto nasleduvanje.
Sakame da Vi ja dademe nasata webstrana www.canka.de od nasiot proekt “Gospodi Blagodaram”.
Blagodarame ako ni napisete nekolku zbora vo “Kniga za Gosti” ili vo “Vaseto Iskustvo / Preobrazba” na www.canka.de i se raduvame za kontak so Vas.

Od srce pozdrav, Canka i Aida.

Sehr geehrte christliche Schwestern und Brüder !

Wir freuen uns Ihre Webseite gefunden zu haben, die wir sehr schön finden. Jesus Christus verbindet uns alle. Wir grüßen Sie von Herzen mit dem Wunsch, dass wir alle im Geiste des Evangeliums, im Geiste von Jesus Christus und seinem Erbe leben.
Wir möchten Ihnen unsere Webseite www.canka.de von unserem Projekt „Ich danke Dir Gott“ geben und würden uns sehr über ein paar Worte von Ihnen in unserem „Gästebuch“ oder unter „Ihre Erfahrung / Bekehrung“ freuen.

Herzliche Grüße, Cana Inspektorek, geb. Atanasova und Aida Inspektorek.

Webstrana / Webseite:
Proekt "Gospodi Blagodaram" / Projekt "ich danke Dir Gott"